Post by breakamoverpa on Feb 7, 2022 18:49:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodefeil alle sammen ▞▞▞
▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker virkelig dette spillet, jeg prøver å få sand og Squidward
Jeg har prøvd å logge på og det slår meg, jeg har omtrent 20 forskjellige rimelige klager på dette spillet, vær så snill å oppdater eller bare ta av helt, også jeg har mange mynter på 1. del, kommer jeg ikke til å kunne overføre det?! Jeg vil bare være ferdig med dette spillet, men jeg kjøpte edelstener, først var dette spillet for min sønn og jeg, men de latterlige seksuelle annonsene du viser gjorde det slutt. Jeg har utsett anmeldelsen fordi jeg håpet at noe skulle endre seg, men nei. En halv stjerne
Kjæresten min elsker dette spillet, og det vil hjelpe henne å komme gjennom noen ting definitivt en 10/10 for alle som elsker SpongeBob
SpongeBob: Krusty Cook-Off Last ned nyeste versjon (4.5.1) gratis .apk - Spill restaurantspill, matlagingsspill og mer med SpongeBob & venner!
Gjorde noen kjøp og fikk bestått pannekakenivået. Gikk videre til Krusty Krab-nivået og det fortsetter å fryse. Jeg går inn på nivået, SpongeBob sier noe og du trykker for å fortsette. Så snart kunden dukker opp og den glade måleren deres dukker opp, fryser spillet helt.
Den er søt og fin å spille, men suger. Du kan ikke få diamanter på en vanlig. Nesten umulig å spille. Du må betale for å komme deg bedre i nivå. Ikke verdt å bruke penger på et spill når du bare vil spille. Dette er ikke EA Sports.
Jeg synes generelt spillene er supergode, vanedannende og underholdende, men...jeg synes også du bør ta med enklere måter å få edelstener mens du spiller eller når du oppnådde prestasjoner (i stedet for 1 kanskje 2 per prestasjoner), i stedet for å kjøpe De fleste kan ikke investere i spill, og det vil ta mye tid å få bare 20 edelstener for å gjøre en forbedring i restauranten...utenom det er det et bra spill
Jeg elsket dette spillet helt til det sluttet å virke. Jeg trengte et godt mobilspill jeg kunne spille mens min nyfødte kontakt lurer på meg, men selvfølgelig er appen ødelagt nå. Hevde at den trengte en oppdatering, men oppdateringen ville ikke installeres, så jeg tenkte å avinstallere appen og installere den på nytt ville fikse det, men nei. Nå kan jeg ikke engang installere spillet igjen, installasjonen mislykkes hver gang. Jeg har kontaktet support og feilsøkt alt jeg kan, men problemet er ikke på min side!!!
Epic Mr-Bean Subway. Finaly Epic Mr-Bean Subway is on Store get it for free and enjoy with this Game · SpongeBob: Krusty Cook-Off APK
Dette spillet har vært ganske underholdende. Jeg har bare hatt to problemer så langt. Den første er at noen ganger når jeg fullfører et nivå, vil den gå tilbake til kjøkkenet og bli der til jeg lukker og starter spillet på nytt. Det andre er at oppgraderinger koster både mynter OG diamanter, og du må vente på at de "blir levert", før du kan bruke dem. Siden diamanter er nødvendig andre steder, virker det litt rart å få oss til å bruke dem til oppgraderinger også.
Spillet er interessant, men det er for mye lasting på hvert trinn. Dette er så irriterende.
Ganske solid spill. Jeg liker hvordan edelstener brukes som en sjelden valuta i stedet for bare en premiumvaluta. Spillet har sine feil; Jeg forhåndsregistrerte meg for spillet, men diamant-Gary-gaven jeg fikk brøt prestasjonen for å låse opp alt interiør på pannekakestanden. Noen ganger, når du fullfører et nivå, vil den ikke gå tilbake til hovedskjermen og setter deg tilbake på nivået uten noe å gjøre, men det teller fortsatt gevinsten din og gir deg belønningene, så det er nbd. Morsomt spill, jeg liker det.
RASSEL APK - Siste Versjon 1.0 - Android Apps Game
Min 4 år gamle sønn gjorde utilsiktede kjøp. Og de får deg til å hoppe gjennom bøyler for refusjon. Ethvert annet selskap refunderer deg samme dag. For ikke å nevne at spillet er søppel! Jeg ville ikke gitt noen stjerner hvis jeg kunne!
Konstant krasj, konstant annonser, konstant feil
Den eneste ulempen er antallet annonser. Det som er verre er at noen av annonsene automatisk omdirigerer meg til Google Play Store.
Mengden edelstener du ble belønnet var ikke nok, selv etter å ha sett en annonse fikk du bare 1 edelsten og du må vente i 30 minutter eller så for å se en annen annonse. Men mengden du trenger for å oppgradere noe av maskinen er altfor mye. Jeg har ikke noe imot å se annonser, men du må balansere edelstensbelønningen og billetten også. Jeg har det gøy å spille spillet, men gjør det rettferdig for alle å spille, betale eller ikke, vi vil bare ha det gøy.
Veldig feilaktig. Kan ikke engang spille det andre nivået fordi det ikke laster inn alle eiendelene. Krasjer hele tiden
enkelt og flott og morsomt utfordrende!
SpongeBob: Krusty Cook-Off የተለመደ aaaz
Det er et bitchy spill, MEN jeg er fan av SpongeBob!
Mest morsomt og avslappende spill
Gjør det lettere å få tak i edelstener og reduser frekvensen av tillegg som dukker opp
oppgraderingen trenger mye diamant mens du ikke får tak i diamantene uten å kjøpe den..
På en eller annen måte lar du deg ikke produsere energi mens du er inaktiv, hvis du forlater spillet for en dag eller så. Ganske skuffende å komme tilbake etter en lang dag for å finne at du fortsatt ikke kan gjøre fremskritt fordi det ikke er mye energiøkning fra der du la den. Kul mann. Håper også du liker å bruke mye penger eller se endeløse annonser.
fast ved 5% problemet er fortsatt ikke fikset
SpongeBob: Krusty Cook-Off Alkalmi vns
2 stjerner for helt latterlige feil. Jeg kan for eksempel ikke samle premier for Serve Strike-utfordringen, den tillater bare ikke å gjøre det, bare viser totalt 17 streik (av 15!). Fry Cook-spillet viser meg ikke engang hvilken plass jeg hadde på ledertavlen i går. Jeg hadde sjanser til å få noen premier der, så nå kommer jeg vel ikke til å ha noen.
Det er bra, men du gjør fremgang veldig vanskelig med mindre du må betale. Jeg forsto at det er penger for å gjøre spillet bedre, men husk at folk bør være villige til å spille spillet og ikke frustrert over det. Vennligst gjør nivåene mer tilgjengelige eller bli nede i premiene. Så alle kan nyte det. Takk
Moro, men blir kjapt veldig vanskelig å få diamanter uten å bruke egne penger.
Play restaurant games, cooking games, & more with SpongeBob & friends! ... Hjemmeside > spill > Fritidsspill >SpongeBob: Krusty Cook-Off
JEG ER EN ELSKER AV SPONGEBOB SQUAREPANTS DEN TIDLIGERE KRABBY PATTY DA MISTER KRABS VAR TÅRING VAR PLAB PATTY DEN GIFTE GAMMELMANN JENKINS DET VAR EKKEL FARLIG OG GIFTIG ETTER MISTER KRABS HEARD PATTY PHISTORY ISBY THE PATT HEARD THISKRIES.
Shadow fighter 2: Shadow & ninja fighting games Acțiune akto
SpongeBob: Krusty Cook-Off कैज़ुअल गेम ymp
SpongeBob: Krusty Cook-Off የተለመደ aaaz
Jeg liker dette spillet, men jeg tror det blir vanskeligere å få diamant hver oppdatering. Dev fortsetter å redusere diamanten vi har.
Spongebob Squarepants: Seascape Capers (UK-import) (DVD)
Fortsetter å krasje. Trenger litt jobb😁
Det er et morsomt spill og alt, men jeg liker ikke mengden edelstener du får for en annonse. Det gir deg bare én. Du bør minst få ti per annonse. Også noen av tingene fra butikken tar for lang tid å laste inn. En ting til er hvor lang tid det tar før kaffen lastes på pannekakestanden. Det er morsomt, men det må være mer verdt tid.
Morsomt å spille. 2 stjerner for det, men spillet handler om å bruke ekte penger for å komme hvor som helst med mindre du vil bruke timer på å vente på å få edelstener fra å se annonser. Du må ha edelstener for å oppgradere ting. De tidsbestemte rundene er nesten umulige selv med alt fullt oppgradert, noe som gjør at du må betale penger for å få boostere. Bare nok en spillapp som henter penger. Jeg vil si bare se etter et annet spill.
Jeg elsker spillet og så gøy ☺️ hvis jeg kjeder meg, spiller jeg dette spillet så bra 😁
Fortsetter å slå seg av og jeg lastet det ned, jeg skrev bare inn navnet mitt og så går det tilbake på lasteskjermen
Absolutt kontanter!!!! Det spiller ingen rolle hvor god du er i dette spillet, du kan ikke komme videre i spillet hvis du ikke har penger.
Moro, men skulle ønske når de gjorde de tidsbestemte nivåene, var kundene allerede der og ventet. noen ganger tar det dem nesten 15 sekunder å gå ned og si bestillingen sin. Det er mer stressende når det starter eller slutter med Patrick under tidsbestemte nivåer. Jeg skulle ønske det var nye nivåer, jeg er litt lei av de gamle og ikke å bli belønnet perler. Fortsett med nivåene!! Minner meg så mye om forestillingen.
Jeg elsker dette spillet, men jeg har endelig nådd det punktet hvor det er umulig å spille uten å bruke masse penger på edelstener Jeg klarte å komme meg til mot slutten av 'Salty Spatoon' ved å kjøpe 2 edelstener på 1,89 pund, men nå mengden edelstener som trengs for oppgraderinger er for høy (da du fortsatt bare får et lite antall edelstener i premie) og de andre nivåene krever nå flere oppgraderinger eller boostere for å fullføre nivåene.
Dette spillet er morsomt, men utfordrende. Etter den siste oppgraderingen er det vanskeligere å spille og vinne. Fra hanskeverdenen kan du ikke kjøpe noen dekor for å få diamanter.